Hastane Bilgi Rehberi

Hoşgeldiniz;

         Kurmumuzda sağlığınızı ön planda tutarak korumak, geliştirmek ya da yeniden kazandırmak için tüm tecrübeli ve uzman kadrosu ile tıbbin imkanalrını kullanark aksaklıklara izin vermeksizin sizlere en iyi sağlık hizmetini sunmak çabası içerisindeyiz.

          Hastanemizde toplam 38 uzman, 5 pratisyen hekim olarak toplam 38 hekim ile poliklinik ve ayaktan tedavi hizmeti yürütülürken 24 saat Acil Servis ve Ambulans Hizmetleri verilmektedir. Poliklinik hizmeti verdiğimiz tüm branşlarda yataklı tedavi hizmetleri de doktorunuzun uygun görmesi durumunda hasta ile bizzat ilgilenerek personel tarafından yöneticiler ile görüşülerek temin edilmektedir. Bu hizmetlerin devamını ve teknik desteğini sağlık, teknik ve idari hizmetler sınıflarına mensup toplam 335 çalışan personelle sağlanmaktadır.

Sağlığınız hakkında doğru bilgilendirme ve yönlendirme için; 

GÜNÜN HER SAATİNDE HİZMETİNİZDEYİZ.

İLETİŞİM BİLGİLERİ

ADRES: Zafer Mh.629 Sk. No:27 Salihli / MANİSA
TELEFON NUMARASI : 0 (236) 712 0 712 
FAKS NUMARASI : 0 (236) 713 43 43 
WEB ADRESİ: www.medigunes.com.tr 
E-MAİL: medigunes@medigunes.com.tr 

NASIL MUAYENE OLABİLİRİM?

  • Vatandaşlık kimlik belgenizi yanınızda getiriniz.
    Randevu alan hastalar, Muayene olmak için muayene sıralarını almalıdırlar.
  • Hastanemizde muayene saatleri sabah saat 08:00-12:30 öğleden sonra 13:30-17:00 arasındadır.
  • Önce bilgisayar kaydı yapılmak üzere “Hasta Müracaata”uğrayınız.
  • Kaydınızı yaptırınız.
  • Kayıt sonrası size verilen barkodla muayene olacağınız polikliniğe uğrayınız.
  • Muayene için size verilen barkoddaki randevu sıranızı bekleyiniz.
  • Numaratör panosunda sıra numaranız yanınca polikliniğe giriniz.
  • Ücretli muayene olacaksanız vezneye uğrayarak, muayene ücretini yatırınız ve size verilen evrakla muayene olacağınız polikliniğe uğrayınız

HASTA KARŞILAMA VE YÖNLENDİRME HİZMETLERİ

Hastanemizin bünyesinde belirlenmiş yerlerde danışma masaları bulunmaktadır.


Danışma Birimlerinde görevli; hasta danışmanlarımız, hastanemiz ve sunulan tüm hizmetler konusunda sizleri bilgilendireceklerdir.

YATARAK TEDAVİ HİZMETİ VERİLEN BİRİMLER

  • ANESTEZİ YOĞUN BAKIM (3.SEVİYE)
  • BEYİN CERRAHİSİ
  • DAHİLİYE
  • DERMOTOLOJİ
  • GENEL CERRAHİ
  • GENEL YOĞUN BAKIM (2.SEVİYE)
  • GÖĞÜS HASTALIKLARI
  • GÖZ HASTALIKLARI
  • KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM
  • KALP DAMAR CERRAHİ
  • KARDİYOLOJİ
  • KORONER YOĞUN BAKIM
  • KULAK BURUN BOĞAZ HASTALIKLARI
  • NÖROLOJİ
  • ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ
  • PLASTİK, REKONSTRÜKTİF VE ESTETİK CERRAHİ
  • ÜROLOJİ
  • YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM (3.SEVİYE)

YATIŞ İŞLEMLERİ

Başvurduğunuz poliklinikte gerekli işlemleriniz yapıldıktan ve doktorunuz yatışınıza karar verildikten sonra, yatış için ilgili birimin sekreterine başvurarak yatış işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.

TAHLİL SONUÇ

Muayene olup tetkik ve tahlil yaptıranlar sonuçlarını tahlil sonuç belgesinde yazan sonuç verme saatinde muayene oldukları poliklinikten alabilirler. 

  • Kan tahlil neticeleri sonuçlandığında, sonuçlar otomatik olarak poliklinik bilgisayarlarına gelmekte ve sonuçlar poliklinik doktoru tarafından görülmektedir. Dilerseniz internet üzerinden dilediğiniz zaman buraya Tıklayıp tahlil sonuçlarınızı görüntüleyebilirsiniz.

RADYOLOJİ SONUÇLARI

  • Röntgen, MR, Bilgisayarlı Tomografi, Ultrason, EEG, EMG, SFT, işitme testi (ODYO), EKG ve diğer sonuçlarınızı alarak doktorunuza gösteriniz.
  • Radyoloji görüntülerinize buraya Tıklayıp ulaşabiliriniz.
    *Tüm tahlil belgelerinizi ilerdeki kontroller için saklayınız

YAŞLI VE ENGELLİ HASTALAR

  • Polikliniklerimizde ve acilde engelli ve yaşlı hastalar için oturma alanları ayrılmıştır.
  • Poliklinik hasta kabul bankolarında engelli ve yaşlı hastaların hizmet alma önceliği olduğu belirtilmiştir.

ORGAN BAĞIŞI

  • Hastanemizde Organ Bağışında bulunmak istiyor iseniz mesai saatleri içerisinde organ bağış birimini ziyaret ederek gönüllü organ bağışı yapabilirsiniz. Organ bağışı için Organ Bağış Birimi ve ilgili Başhekim yardımcısı ile irtibata geçiniz.

ŞİKÂYET POLİTİKASI

Hasta haklarına başvuran, ulaşan hasta ve hasta yakınlarının şikâyetleri değerlendirilmesi.

Hasta ve hasta yakınları dinlenir ve çözümler sunulur
Acil olanlar hastane idaresine bilgi verilir.
Hakkında başvuru yapılan hastane çalışanından iki gün içerisinde bilgi istenir.
Taraflar dışında bilgi alınması gereken kişiler varsa onlardan da iki gün içerisinde bilgi alınır.
Alınan tüm bilgi ve belgeler üçüncü günün sonunda hastane hasta hakları kurulu üyelerine dosya oluşturularak dağıtılır.
Kurul haftada bir toplanır, şikayetleri değerlendirir, oy çokluğu ile karar verir.
Kurulda alınan kararlar başvuru sahibine ve çalışana yazılı olarak bildirilir.
2.Elektronik Posta (e-mail)Yolu ile İletilen hasta Şikâyet ve Önerilerinin Değerlendirilmesi
Hastanın/yakınının e-mail yoluyla iletilen şikâyeti ile ilgili gerekli kayıtlar alınır
Hastanın/yakınının ilettiği şikâyet hakkında ön bilgiler sistemden toplanır ve konu değerlendirilereke-mail yoluyla hasta/yakınına geri dönülür.

ZİYARETÇİ KURALLARI

          Hastaneler insanlar için en önemli kurumlardan biridir ve insanlara hizmet için vardır. Hastalara en iyi şekilde hizmet verebilmesi için hastalarımıza önemli görevler düşmektedir. Hasta ve refakatçilerin bu bilinçle hareket etmeleri gerekir. Hastane Kurallarına tüm hasta ve hasta yakınlarının uyması gerekir. 

1.Ziyaret sırasında hastaneye yiyecek ve içecek alınmaz.
2.Ziyaret saati dışında hastaneye ziyaretçi alınmaz.
3.Özellikli bölümler için (yoğun bakım ünitesi gibi.) ziyaret ve bilgi edinme, ilgili bölüm girişlerindeki yazılı düzenleme doğrultusunda yapılmalıdır.
4.Hastane binası içerisinde sigara içilmez.
5.Hastane binası içerisinde yüksek sesle konuşulmaz.
6.Hasta, servis hemşiresinin bilgisi olmadan servisten ayrılamaz.
7.Hastane malına zarar verilmez.
8.Hasta odası ve tuvaletler temiz olarak kullanılır.
9.Gereksiz elektrik ve su kullanımından kaçınılır.
10.Hastanın kendine ait ilaçları varsa servis hemşiresine bilgi verilir.
11.Hastalar kıymetli eşyalarını (Altın, para v.s) yanlarında bulundurmaz.
12.Hasta ziyareti kısa süreli olmalıdır.
13.Soğuk algınlığı, boğaz ağrısı, nezle ya da herhangi bir bulaşıcı hastalığı olanlar, hasta ziyaretinde bulunmamalıdır.
14.Hasta odasında tercihen iki kişiden fazlası olmamalıdır.

HASTA VE YAKINLARININ SORUMLULUKLARI

Polikliniklerde en iyi hizmeti alabilmek için siz ve yakınlarınız, haklarınız kadar sorumluluklarınız olduğunu da bilmelisiniz.

Sorumluluklarınız:

a)Kişiler kendi sağlığına dikkat etmek için elinden geleni yapmalıdırlar.
b)Hastane çalışanlarımızın 24 saat hizmet verdikleri göz önünde bulundurulmalıdır.
c)Kişi uygunsa kan verebilir ya da organ bağışında bulunabilir.
d)Basit durumlarda kişi kendi bakımını yapmalıdır.

Sosyal güvenlik durumu:

a)Hasta,sosyal güvenlik ve kişisel bilgilerindeki değişiklikleri zamanında bildirmek durumundadır.

b)Hasta muayeneye gelirken; mutlaka yanında kimliğini bulundurmalıdır.

c)Yeşilkartlı hastalar Vizesini zamanında yaptırmak zorundadır.

Sağlık çalışanı bilgilendirme:

Hasta yakınmalarını ve daha önce kullandığı ilaçları, müdahaleleri, alerjilerini, sağlığı ile ilgili tüm bilgileri eksiksiz vermelidir.

Hastane kurallarına uyma:

a) Hasta, başvurduğu sağlık kuruluşunun kural ve uygulamalarına uymalıdır.

b) Hasta, Sağlık Bakanlığı ve diğer sosyal güvenlik kurumlarınca belirlenen sevk zincirine uymalıdır.

c) Hasta, randevulu hizmet veren bir sağlık tesisinden yararlanıyorsa; randevu tarihine ve saatine uyması gerekmektedir.

d) Hastalarımız; hastane personelinin, diğer hastaların ve ziyaretçilerin haklarına saygı göstermelidir.

e) Hasta, hastane malzemesine verdiği zararı karşılamak zorundadır.

f) Bilinci açık ve planlı yatış yapılan hastalar tıbbi gereksinimi dışında yanında bulundurduğu eşyaların kendi sorumluluğunda olduğunu bilmeli ve buna göre tedbir almalıdır.

g) Tıbbi gereksinim ve hastane idaresinin izin verdiği haller (tıraş makinesi v.b.) dışında yanıcı, yakıcı,parlayıcı madde bulundurmamalı ve elektrikli alet kullanmamalıdır.

ğ) Hastanenin; ziyaretçi politikasına ve diğer kurallarına (Fiziksel veya sözlü saldırılarda bulunmak, sigara, alkol veya diğer kullanılması yasak maddeler kullanmak, silah olabilecek herhangi bir şeyi taşımak yasaktır) uymalıdır.

Tedavisi ile ilgili önerilere uyma:

a)Hasta tedavisi ve ilaçla ilgili tavsiyeleri dikkatle incelemeli, anlayamadığı yerleri sormalıdır.


b)Hasta, uygulanacak tedaviyi reddetmesi veya önerilere uyulmamasından doğacak sonuçlardan kendisi sorumludur

HASTA VE YAKINLARININ HAKLARI

Size mümkün olan en iyi tedavi ve hizmet verilmektedir.
Sağlık görevlileri ve diğer çalışanlarımız, haklarınızın bilincinde olup size saygıyla hizmet sunarlar.
Burada hasta olarak siz;Hizmetten genel olarak faydalanma Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumlarınız dikkate alınmadan hizmetalma hakkınız vardır.

Bilgilendirme ve bilgi isteme

Her türlü sağlık hizmetinin ve imkânının neler olduğunu öğrenmeye ve sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı istemeye hakkınız vardır.

Mahremiyet

Gizliliğe uygun bir ortamda her türlü sağlık hizmetini almaya hakkınız vardır.

Reddetme, durdurma ve rıza

Tedaviyi reddetmeye, durdurulmasını istemeye, tıbbi müdahalede rızasının alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya hakkınız vardır.

Sağlık kuruluşunu ve personeli seçme ve değiştirme:

İmkânlar ölçüsünde sağlık kuruluşunu seçme, değiştirmeye ve seçtiği sağlık tesisinde verilen sağlık hizmetinden faydalanmaya, sağlık hizmeti verecek-vermekte olan tabiplerin ve diğer sağlık çalışanın kimliklerini, görev ve unvanlarını öğrenmeye hakkınız vardır.
Güvenlik Sağlık hizmetlerini güvenli bir ortamda almaya hakkınız vardır.

Dini vecibelerini yerine getirebilme

Sağlık tesisinin imkânları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde dini vecibelerinizi yerine getirmeye hakkınız vardır.

İnsani değerlere saygı gösterilmesi

Saygınlık görme ve rahatlık; Saygı ve itina gösterilerek, güler yüzlü, nazik, şefkatli bir ortamda her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş bir sağlık hizmeti almaya hakkınız vardır.

Ziyaret ve refakatçi bulundurma

Sağlık tesislerince belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde ziyaretçi kabul etmeye, mevzuatın ve sağlık tesisinin imkânları ölçüsünde ve hekimin uygun görmesi halinde, refakatçi bulundurmaya hakkınız vardır.

Müracaat. Şikâyet ve dava hakkı

Hakların ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türlü başvuru, şikâyet ve dava hakkını kullanmaya hakkınınız vardır

ARŞİV BİLGİLERİ

Hastane idaresine başvurduğunuz ve onaylandığınız takdirde, epikrizinizi yeniden isteyebilirsiniz. Yatış süresince çekilen filmleriniz ve dosyaların asılları resmi kayıt olduğundan hastanemiz arşivinde muhafaza edilir.

Birimler Kat Planı

Başhekimlik

Zemin Kat

Hasta Hakları

Zemin Kat

Organ Bağış Birimi

Zemin Kat

Acil Servis

Zemin Kat

Poliklinikler

Zemin Kat ve 1. Kat

Anestezi Yoğun Bakım

1. Kat

Laboratuvar-Radyoloji

Bodrum Kat

Morg-Mescid

Bodrum Kat

Cerrahi Servisler

2.Kat

Kadındoğum Servisi

3. Kat

Ameliyathane – Koroner Yoğun Bakım

3.Kat

Genel Yoğun Bakım

4.Kat

Dahiliye Servisi

4.Kat

Not: Hasta odalarındaki telefonlara ulaşmak için 0 236 712 0 712 numaralı telefondan hastanın oda numarasının başına 1 koyarak tuşlanır. Örneğin; Hasta 108 numaralı odada, yatmakta olduğu odaya bağlanmak için dahili 1108 tuşlayarak ulaşabilirsiniz.

SAĞLIK GÜVEN İSTER.

SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİZ.

Scroll to Top